sunnuntai 3. marraskuuta 2013

Ystävät! :)

Tässä viikonlopussa tuli nytten kaikkea ja mietittyä paljon.. Siittä sainkin taas ideaa alkaa kirjoittamaa, koska tää kirjoittaminen auttaa mua ja en halua itseäni piilotella miltään!

Mietin itse aina monesti että missä vika? mitä tein taas väärin? Miksi minulle käy aina näin? tai että miten minun sitten pitäisi elää? Olisiko elämä vaan paljon helpompaa jos kukaan ei valehtelisi? olisi aina siellä missä häntä tarvitaan, ikinä ei riideltäisi tai mitään negatiivistä oli! millaista meidän elämä olisi ilman negatiivisuutta... siinäpä vasta miettimistä..
Okeij määpä kerron nytte, musta liikkuu täällä alueella paljon kaikkee " Iidaki on vaan niin itsekäs, valehtelee sen minkä kerkeeää ja huutelee omia asioitaan" Tätä kuulee paljon ja paljon muuta. on se kumma jos kerron mun parille kaverille, joitten uskon olevan mun hyviä kavereita. nii vaan huutelee asioita ympäriinsä ja mä saan siittä syyt ja huuot niskoille! Okeij mutta nyt mää kerron teille kaikille mun blogin lukijoille tän ihana sama, jos sinä henlkilö x tulet mulle vielä tästä sanomaan nii senku tulet!! mä oisin niin valmis muuttamaan täältä alueelta pois, mutta kun se ei auta mitään sosiaallinen media seuraa perässä... Pari mun entistä hyvää kaveriakin vihaa jo mua ja ne ei puhu mulle yhtään mitää, siinä vaan mietin että mitä ooon taas tehny, mutta kun kuulen tän/ muistan niin en ihmettelekkään... Sitten saan vaan kuulla sitä että kuinka menetän mun kaikki kaverit.. Okeij asia selvä, en oo aina mikään ihana ihminen ja sun sitä, eikö sen pitäs ymmärtää jos elämässä ei mee hyvin, niin aina ei jaksa olla se ihana pirteä rakastava ihminen. Meillä jokaisella on hankalia päiviä ja teemme virheitä, ja toinen on tää että khyllähän me kaikki valehdellaa. varsinki sellasista asioista mitä ei haluta muiden tietävän tai jos asia ei kuulu sille toiselle. Mua suoraan sanottuna vituttaa tälläset asiat !!


Mä niin tuun päättään ja uskomaan että tää loppuu aikanaa.. Se ois vaan helppompaa että multa iteltäni tultaisiin kysymään asiat päinnamaa kuin huutelemmalla ympäri kyliä, se on mun mielestä pahempaa.. Mä hyväksyn sen että tullaan kysyyn päin namaa, jo mutta sitten kuuluuki se että " JOs sulta tulee kysyyn päin namaa nii sää vejät turpaan" Joo anteeks mitä, ihan ku oisin joku äkkipikanen raiva hullu ja hakkaamassa kaikkia että joo moro vaa :D 
Tuutte khyllä ihmettelemään miks kirjottelen täällä tätä mutta ihmetelkää vain :) se ei haitaa mua, ja sinä joka huhuilet minusta tällästä ja luit tämän niin mietippäs ittes kohalle sama :)) kiitos vaika haukut ja pilailet mun kustanuksella, se vaan auttaa mua pysyyn vahvana ja hyväksyyn itteni ja löytään ne oikeet ihmiset mulle! Suuri kiitos kuulu juuri sinulle :)) 

Mut löytää sitten: 
 instagramista _iikkumiu_ 
Irc-galleria ÖöIidabest

Seurailkaahan : )  MOikka moi :) 
- Iida ;)

1 kommentti:

  1. Hieno banneri! Ylisöpö heppa :))! Säkin oot kaunis
    http://training-diaries.blogspot.fi/

    VastaaPoista