tiistai 19. marraskuuta 2013

Uudet tuulet puhaltaa!

Heipati hei!

Sattuu ja tapahtuu!! Ei ikinä mikään lopu.. Riitaa, sotaa, rakkautta , ystäviä.. 
Ikään ei tiedä minkä niistä valitsisi, aina ottais vaan sen kaiken positiivisen ja unohtais negan, mutta eij aina jostain puskee negatiivistä.. JOko rakkaus pettää tai ystävä. Tätä eij voisi uskoo koskaan että paraskaverikin voisi pettää, mutta totta se on.. Mä oon päättänyt että lopetan jahkuroinin ja annan mennä vaan unohdan mennet ja kaiken muun paskan.. Elän sitä lämää eteenpäin mikä mulle on annettu. Välitän vaan niistä ihmisistä jotka näyttävät mullekin sen rakkauden ja tärkeyden. Perhe on mulle tosi tärkeä!
Meidän perheessä ei olla sanottu pitkään pitkään aikaan että " Minä rakastan sinua, olet tärkeä tai että välitän sinusta" kuinka ollankkaan, niin nuo asiat ovat todella tärkeitä..

Mä oon päätänyt sekottaa nyt pakan iha kunnolla ja alottaa kaiken alusta! Haen mulle ne tärkeet ja rakkaat ihmiset takasin vieree, enkä päästä niistä enään irti! Pidän niistä ihmisistä kiinni, jotka olen nytten tässä läiaikoina saanut uusiksi rakkaiksi ystäviksini, tuen heitä aina kaikessa ja riennän apuun<3 se on merkki siittä että välittää!
Muutoksien aika alkaa, tahdon että ihmiset hyväksyy mut tälläsenä ku oon, mun ei tarvi esittä yhtään mitää.. Ihan sama vaikka huhuij kuuluu että valehtelen, niin haluun vaan että ne oikeet ystävät pysyy mun rinnalla ja pitää mut pystyssä niiku mää ne! 

Mutta nyt alkaa pää tökkii tyhjää kaikki unehtuu :D ja salkkarit alkaapi :) eiku iltakahvin keitoon ja heij heij 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti