maanantai 16. joulukuuta 2013

Uusia ulottuvuuksia!

                                                    NEVER GIVE UP

palauduimpa nytten pienen tauvon ja tapahtumien keskeltä tänne blogiin :) kaikke mahollista on nytten sattunut itkuja on itketty ja vatsakippuralla naurettu ja hypitty katossa asti onnesta :) 

Mikä voisikaan olla sen ihanempaa kuin huomata että elämä rullaa taas hyvin, mutta eihän se aina ole sitä. Tällä hetkellä olen todella tyytyväinen elämääni, koulu maistuu ,kotona menee hyvin, kavereiden kanssa luottamus on todella hyvä!<3 uskallan luotaa nykyään ihmisiin ja se on minulta iso askel. Tärkeintä nytten on se kun olen huomannutkuinka kaikki ovat tukeneet minua enkä halua unohtaa teitä koskaan!  Olen ruennut itse päättämään omista asioistani enkä anna muiden vaikuttaa niihin, ne on vain mun päätöksiäni! 
Jos jokin ihminen ei ole mun arvonen niin olkoot sitte, häipykööt siittä pois jos mun naama ei kelpaa :) 
Parhaassa seurassa rakkaan kanssa illanviettoon lähössä!<3

Mää oon oikeesti niin onnellinen että ikinä usko. Tänään oli piiiiiitkästä aikaa sos tapaaminen ja suoraan sanottuna se meni todella hyvin. Muhun luotetaan ja mulla ei oo mikään hätänä, sain vain pelkää positiivistä palautetta. Olen täysin muuttunut siittä mitä olen ollut vuosi sitte. sillon olin suoraan sanottuna hirveä kauhukakara, en uskonut mitään ja mietittiin silloin mitä tehdään ja minne mut siotetaan.. silloin olin niin sanotusti sokea ja katsoin vain sormien läpi ja kuuntelin toisia.  En uskonut omaa itseäni ja en kunnioitanu vanhempiani.  En uskonut ikinä selviytyväni siittä, mutta niin vai selviydyin! tästä eteenpäi olen ottanu siittä opikseni ja jatkan elämääni vain positiivisesti, menneen elämän kolhut ovat vahvistaneet minua todella paljon. Näiden kaikkien tapahtumien ohella olen nytten päättänyt että nämä ihmiset jotka ovat syrjäytyneet elämästäni, niin uskokaa vain tulen takaisin ja hyvitän teille kaiken mitä olen tehnyt! MIkään ei enää voi muuttaa elämääni paremmaksi, tai no ainahan joku muuttaa sitä silti, mutta tässä hätkessä olen tyytyväine ja onnellinen näin :) 
Tähän on hyvä päättä ja iloita kaikesta :) 

http://www.youtube.com/watch?v=6aVPVlKh0KA

Ihmisestä näkee milloin hän on onnellinen


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti